nr 23

varning för pinsamheter, så som anna anka attityd.jaadu, nu är jag här igen med annan identitet, eller annan blogg iallafall. samma gamla skitte bakom skärmen. Ni vet, den vackraste, smartaste, snyggaste... Nu har jag hittat hit till mobbade blogg.se igen bara pågrund utav mickis, hon äger den ballaste bloggen efter min, tryck här för porr . asså min blogg blev så stor och känd att  rolando tröttnade på mig så jag bytte till det där worldpress, men jag hittade somsagt hit igen, ni känner väll igen josefinesdiary? asså jag typ äger stockholm. ballast i stan.
okej. brb med en lite seriösare josefine.
puss(y) på rumpan

den osminkade sanningen. orange hår
(ja jag vet vad silvershampo är,)
och ingen styling. nice

Kommentarer
Postat av: mathilda

vad är det här då, 5:de bloggen :P XD

2009-11-09 @ 22:42:01
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: cor

bajsa på dig, looser! hehe! <3

2009-11-10 @ 14:56:27
URL: http://ccccornelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0