det är inte halvfullt, det är halvtomt

jag är en riktig pessimist , jag vägrar att se glaset halvfullt , jag ser det halvtomt. men jag kan ärligt säga att jag är sjukt optimistisk inför new moon. Ni förstår (förmodligen inte) jag och min vän Murris har köpt biljetter till new moon som är från femton. Och vi är bara fjorton. Men jag tror iallafall att vi kommer in och kan se filmen. annars kommer jag bråka och sätta mig ner och gråta som en trotsig treåring ''jag viiiiiiiiiiiiiill se filmen. jag VILL'' sedan kommer jag börja skrika och sedan slå mig själv och till sist springer jag in i salongen och gömmer mig. om de nekar mig att gå in d.v.s. nu ska jag dricka min berömda glassdrink och kolla dh. see you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0