buhaätördatgdoklshfnoadjlkf.hoe

puh. i'm exhaused, felstavat?förmodligen men orkar inte bry mig för tillfället. har haft musikprov idag. Det gick inte bra. Första provet jag inte får godkänt på? nää, hoppas på vg iallafall, men det kommer jag inte få. det var alla de jävla namnen (klassisk musik) som jag inte kom ihåg. menmen. jag fick iallafall MVG på matten, fick tillbaka provet i måndags. För övrigt är jag lite småsjuk, täppt i näsan och hosta, men inget ''allvarligt''. nu tittar jag på NCIA. good stuff. på fredag är det new moon som gäller, och jag måste komma in, om jag nu inte skulle göra det så ställer jag mig och bråkar med dem. om inte annat så tröttnar de på mitt gnäll och släpper in mig. btw, i helgen såg jag eden lake, SJUKT bra. wiho. menmen. nu ska jag dra.
bild lånad ifrån google
TILL ALICE: se till att thilda slutar tjata om MIN pojkvän så får du bono, okej?:)

Kommentarer
Postat av: mathilda

va r det du jiddrar om? du måste stavat fel, dte r MIN pojkvän!!!!

2009-11-19 @ 22:32:51
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0